Smernice za pogosto zastavljena vprašanja
Smernice za pisanje pogosto zastavljenih vprašanj
Pri sestavljanju vprašanj ali odgovorov, vas prosimo, da sledite naslednjim navodilom:
- Osredotočite se na postavljanje vprašanj ali odgovorov na vprašnja izključno za izdelek, s katerim imate dejanske izkušnje.
- Vprašanje in odgovor se ne sme nanašati na našo podporo strankam, kot tudi proces naročanja ali pošiljanja. Če imate vprašanja ali pripombe o nakupovanju v naši trgovini, se obrnite na našo podporo strankam.
- Osredotočite se na detajle. Tako je na vprašanje lažje odgovoriti in odziv je bolj uporaben.
- Ne pozabite, da je namen pogostih vprašanj in odgovorov tudi pomoč drugim strankam, ki razmišljajo o nakupu tega izdelka.
Pridržujemo si pravico, da odstranimo ali blokiramo vprašanje ali odgovor, če vsebuje eno od naslednjega:
- Informacije, ki se ne nanašajo na sam proizvod.
- Psovke ali žaljivke, ki niso primerne za javni forum.
- Cene, oglaševanje, spame ali povezave do drugih izdelkov, ponudb, spletnih stani ali konkurentov.
- E-poštne naslove, telefonske številke, povezave do drugih spletnih strani in kontaktne podatke.
- Kritične ali žaljive pripombe o drugih kritikah na strani.
- Vse slike, ki kažejo na nepravilno uporabo izdekov.
Če želite povratne informacije o izboru izdelkov, oblikovanju cen, dobavi ali druga vprašanja o podpori strankam, van prosimo, da ne vstopite v naš FAQ sistem. Prosimo vas, da se obrnete neposredno na naše storitve za stranke.
Hvala, ker ste si vzeli čas, da ste vaša vprašanja in izušnje delili z drugimi.