Ali potrebujete dodatno pomoč?

Kontaktirajte nas!

Tukaj lahko najdete vse informacije in možnosti glede kontaktiranja.

Pozor: servis NI na voljo ob koncu tedna in praznikih v Avstriji.

Ali imate pripombi oziroma ideje glede naših spletnih strani?

Cenimo vse pripombe in predloge glede naših storitev, izbire izdelkov in izgleda naših trgovin. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam . Veselimo se vaših povratnih informacij!

Kje lahko najdem Zoolini trgovino v svoji bližini?

Na žalost je trgovina Zoolini samo spletna trgovina. Na spletu nas najdete vedno in vsepovsod.

Ali lahko kot trgovina z malprodajo pri vas nakupujem ceneje?

Žal to ni mogoče. Naše izdelke prodajamo le končnim potrošnikom in temu primerno nimamo urejenih veleprodajnih cenikov.

Izdelek je v drugi trgovini bolj ugoden.

Prosimo obrnite se na našo službo za pomoč strankam. Vnesite vir, številko izdelka in povezavo do druge trgovine, ter ceno in povezavo do naše trgovine in zadevo bomo preverili.

Želim oceniti izdelek.

Veseli bomo, če boste svojo izkušnjo delili z našo skupnostjo.
Prosimo vas, da upoštevate naslednje smernice.

  • Vaša ocena je v celoti osredotočena na izdelek. Obdelava naročil in storitve za stranke so v ozadju - vse se vrti okoli izdelka!
  • Ne pozabite, da vaša ocena drugim strankam pomaga pri odločitvi o nakupu. Zato mora biti vaš pregled čim bolj konstruktiven.

Ko gre za ocene in izjave o naših izdelkih, si pridržujemo pravico, da izbrišemo ali ne objavimo objav z naslednjo vsebino:

  • informacije, ki niso povezane z izdelkom ali so popolnoma nepomembne
  • žaljivke ali drug jezik, ki ni primeren za javni forum
  • žaljive izjave
  • jezik, ki ni razumljiv ciljnemu občinstvu spletnega mesta
  • nepravilne cene
  • oglaševanje
  • neželena pošta ali neprimerno sklicevanje na druge izdelke
  • ponudbe
  • spletnih strani ali določenih konkurentov
  • e-poštni naslov, telefonske številke ali drugi osebni ali kontaktni podatki
  • omalovažujoče pripombe o drugih ocenah ali recenzijah
  • slike, ki prikazujejo neprimerno uporabo naših izdelkov

Recenzije in pričevanja pred objavo preverijo ljudje, čeprav si pridržujemo pravico do uvedbe algoritemskega odločanja v njihovo podporo. Pritožbe, predložene prek našega postopka poročanja in popravljanja, bomo obdelali in nanje nemudoma odgovorili. Ko prejmemo pritožbe, zadevno vsebino preverimo na podlagi naših smernic in po potrebi v celoti izbrišemo, čeprav se trudimo, da bi jih rešili takoj.

Hvala, ker ste si vzeli čas za oceno naših izdelkov.